مجله اهورا

ساخت وبلاگ

بیمه مسئولیت بیمه ایران چیست؟

یکی از شاخه های بیمه ای بیمه ایران بیمه مسئولیت است. این بیمه تلاش دارد تا امنیت مالی و جاتی را طی فرایند کار برای بیمه گذار فراهم نماید. بیمه مسئولیت شامل زیر شاخه های بسیار یمیباشد که در این بخش به برخی از انها اشاره میکنیم.

بیمه مسئولیت، بیمه عملیات ساختمانی

عملیات ساختمانی یکی از محل هایی است که ممکن است به افراد خسارات مالی یا حتی جانی وارد کند. بیمه عملیات ساختمانی پوششی برای این نوع از خسارات احتمالی می‌باشد.

بیمه تمام خطر پیمانکار

این بیمه نیز از انواع بیمه مسئولیت می‌باشد. این بیمه نامه پوششی برای پیمانکار در زمان انجام پروزه است. این بیمه میتواند خسارات مالی غیر قابل پیشبینی در زمان انجام پیمانکاری را پوشش دهد.

بیمه مسئولیت آتش سوزی

این بیمه متفاوت از بیمه اتش سوزی میباشد. در واقع این بیمه پوششی برای مسئولیت پیمانکار در قبایل آتش سوزی محل کار و یا در مواردی حتی اطراف محل کار می باشد.

بیمه مسئولیت جامع شهرداری

این بیمه نیز نوعی بیمه مسئولیت برای عملیات عمرانی است. این بیمه در محدوده عملیاتهای عمرانی که زیر نظر شهرداری میباشد انجام میشود.

بیمه مسئولیت مجموعه های ورزشی

این نوع از بیمه مسئولیت ویزه مجموعه های ورزشی است. این بیمه پوشش کاملی جهت اتفاقاتی است که در حوزه فعالیت مجموعه های ورزشی میباشد.

بیمه مسئولیت محیط بانان

این بیمه با توجه به خطرات متعددی که برای محیط بانان امکان به وجود امدن دارد طراحی شده است. این نوع بیمه حمایتی از این فعالان و افراد فعال در حیطه محیط بانی دارد.

بیمه مسئولیت رایانه

این بیمه رایانه را به صورت کامل در مورد خطرات احتمالی مورد پوشش قرار میدهد. این بیمه تقریبا تمام پوشش ها را در محل استقرار کامپیوتر در بر میگیرد. برای حمل و نقل کامپیوتر به محل دیگری غیر از محل تعیین شده این بیمه پوششی را در نظر نگرفته است.

 

مواردی که شاید مورد علاقه شما باشد:

 بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

نمایندگی بیمه ایرن

 

مجله اهورا...
ما را در سایت مجله اهورا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Kave majaleahora بازدید : 179 تاريخ : جمعه 4 تير 1400 ساعت: 15:59